Första veckan med 25 %

Känns rätt skumt kan man ju säga. Bara att inte behöva rusa upp på morgonen, tjata på att få barnen så klara som möjligt innan man måste åka. Klockan ringer ju som vanligt, fast liite senare än vanligt, 07.10. Upp och klä på mig, sätta fram frukost, hämta tidningen. Sitta ner med Annie och äta i lugn och ro. Jättemysigt! I förmiddags hade jag till och med fikabesök, min svägerska Anna var här. Mysigt! När hon hade åkt la jag mig och läste lite, sedan var det dags att hämta Edvin. Nu har vi suttit och diskuterat och planerat mellanmål och vad vi kan fördriva tiden med på eftermiddagarna. Riktigt mysigt att ha den tiden ensam med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0