I dag blev det för mycket

Denna veckan har jag jobbat varje dag. Tre av dagarna har varit hela och i eftermiddags blev det stopp. Vi var och handlade efter jobbet, var på systemet en runda, inom Dianas jobb och sa hej. När vi gick därifrån hade jag ont i magen, mådde illa och var nästan yr i huvudet.
Vi hade båda bilarna i stan men jag klarade inte av att köra, knappt att gå ens. Sammandragningarna blev värre och Niclas fick ringa sin pappa så vi kunde få hjälp med att köra hem den ena bilen. Nicke körde hem oss, bäddade ner mig och hämtade Alvedon och vatten. Efter ett par timmars vila så känns det bra igen men jag ska passa mig för att jobba så himla mycket resten av tiden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0