Onsdag

Andra dagen helt utan jobb. Jag har sovit hela natten och vaknade 06.30 med massa energi. Härligt! Gick upp, bäddaden sängen, en tvätt i maskinen. Plocka undan lite här hemma. Frukost med Annie och kolla lite nyheter. Hängde upp maskinen och sen var energin slut! Ja, man får ta vara på varje liten stund.

I eftermiddag ska jag ta bussen in till stan och möta Nicke när han slutar jobba, så ska vi åka och handla. Jag har funderat på om jag ska låta bli att köra bil så mycket som möjligt, det är ganska jobbigt nu. Att komma in och ur bilen, att vända på sig för att se när man backar osc.. Känner mig som en pensionär i bilen!

Annars har jag inget på schemat i dag. Jag har handlat så jag kan göra biskvier men vågar inte börja på det för jag vet inte om jag orkar fullfölja det.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tänk bara på så att det inte är airbag när du kör bilen eller åker i den... inte så skönt för bebisen att få den luftkudden i nyllet. Skämt o sido så är det inte bra för dem.

2010-10-27 @ 22:26:36
Postat av: Carro

Nä, det har jag inte tänkt på! Finns det ens såna bilar kvar???

2010-10-28 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0