Lite julkänsla blev det här!



Nu är det äntligen säsong för Satsumas! Åh, så överlyckliga vi blev, Annie och jag. Vi kastade oss genast över dem. Fast det är klart, de är sura som tusan. Men vad gör väl det, doften är helt underbar. Vilken julkänsla!

I dag var vi hos vår barnmorska Eva. Allt var bra, järnvärdet hade stigit från 110 till 123. SF måttet hade ökat från 25 cm till 30cm. Bebisen har inte vänt sig neråt än. Nu ska vi dit igen om 3 veckor.

Jag har börjat samlat lite böcker och filmer. Böckerna är till innan bebisen kommer och filmerna tills efter. Jag "får" inte öppna böckerna förren jag har slutat jobba heltid. Jag kommer defenetivt att börja läsa Bingo Rimérs självbiografi " En flickfotografs bekännelse". Tror att den är riktigt snaskigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0