Från tråk-lördag till bra-lördag

Nicke var ju som jag nämde på kurs med jobbet innan. Kursen skulle vara 8 - 17 men de slutade redan klockan 14. Gissa om jag blev glad. Efter Nicke kom hem bestämde vi oss för att åka in till stan och köpa lördagsgodis och samtidigt ta en tur och lämna tillbaka lite lånade saker. Så vi var i stan, angelstad och lagan och lämnade av grejer. i angelstad fick vi fika hos Jocke och Carro. Vi träffas alldeles för sällan, känns det som!

i kväll när Signe skulle lägga sig upptäckte vi att det fortfarande var 11 grader varmt ute, så vi klädde på henne och tog en promenad runt byn. Det var första kvällen på ett halvår som det var så skönt ute. Signe hade bara pyjamas, mössa, vantar en tjock filt och åkpåse. Jag tror att hon tyckte det var superskönt att somna ute så. När vi kom in klädde jag bara av henne och la henne i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0