Grillpremiär

I kväll har vi haft årets grillpremiär. Det är så vansinnigt härligt och gott att grilla! Annars har vi fyllt dagen med mer trädgårdsfix, grillen fick sig en storstädning. Barnen har varit ute och lekt med kompisar.

I förmiddags stod vi på loppis i Lagan. Vi kom dit klockan 09.15 och redan från början kände vi att det inte riktigt var som vi hade tänkt oss, det var mycket färre bord. När klockan var 12.30 så gav jag upp. Då hade jag sålt för totalt 0 kr! Annie hade sålt för 25 kr och Edvin hade sålt för 55 kr. Bordet kostade 100 kr. Det fanns helt enkelt inga kunder! Jag vet inte om de verkligen hade annonserat eller varför det inte kom något folk. Tja, i bland lir det nitlotter. Det är bara så det är!

Nu är det kväller, Signe har precis somnat. Hon hade väldigt svårt att komma till ro. Jag fick nästan känslan av att hon börjar bli dålig. Jag håller tummarna för att det inte är så.

Kommentarer
Postat av: Lo

en bebis ska inte sitta i sittvarg förens ryggmusklerna är starka nog att sitta själv. Kan barnet inte sitta själv men sätts i en sittvagn kan ryggen skadas. Jag har jobbat med barn i 5 år, läst massor av böcker, pratat med läkare. Det är inte så att jag sitter och hittar på för att klaga. Sen om vissa föräldrar väljer att sätta dom ändå är väl upp till dom.

2011-04-12 @ 13:09:06
Postat av: Anonym

en bebis ska inte sitta i sittvarg förens ryggmusklerna är starka nog att sitta själv. Kan barnet inte sitta själv men sätts i en sittvagn kan ryggen skadas. Jag har jobbat med barn i 5 år, läst massor av böcker, pratat med läkare. Det är inte så att jag sitter och hittar på för att klaga. Sen om vissa föräldrar väljer att sätta dom ändå är väl upp till dom. Man vet inte vad som är bäst bara för man har barn, man vet inte helt plötsligt allt bara för det ploppar ur ett barn, man lär sig genom att läsa och prata med andra.

2011-04-12 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0