Ledig dag i dag

I dag gav min man mig en ledig dag. Jag blev helt överlycklig. Som jag har skrivit innan har Signe bara sovit 1 hel natt sen hon föddes och även innan dess. Det blir ganska jobbigt i längden, även om hon är en mycket snäll bebis. Jag har bara varit ifrån henne max 5 timmar, så det är en stor grej att plötsligt lämna henne under en hel dag.
Han sa det i onsdags, så jag har grunnat mycket på vad jag ska hitta på. 
Det enda jag har kunnat tänka på är en natt på hotell. En skön hotellsäng med vita stärkta lakan. Känslan att lägga sig i en hotellsäng är så underbar. Jag älskar det, även om jag alltid brukar ha med min egen kudde. Ja, nu var det en dag jag fick ledigt och inte en natt, så det gick i stöpet. Jag har även tänkt att jag skulle åka till Ge-Kås och bara handla något till mig själv, men hur troligt är det att jag skulle klara av det?. Inte så. Jag har tänkt massa saker, bla åka iväg och gå på bio eller bowla, äta middag med en vän.

Ännu så länge har jag inget bestämt, inte helt olikt mig att ha svår beslutsångest! Något ska jag göra idag, det är ingen sån panik. Om jag bara får några timmar ensam så är jag jättenöjd. Jag fick förresten sovmorgon idag. Jag sov ända till 09.15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0