Storm och slem - dagen efter!

Vilken jobbig natt det har varit för lilla snäckan. Hon har hostat och hostat hela natten. (Vi) jag har vaknat varje gång, lyft upp henne så att hon ska kunna få upp och ut slemmet. När hon får ut det är det som att hon kräker ut det och det kommer i stora klumpar. Jag kräktes också i gårkväll och en gång i natt men jag tror att det var av utmattning, oro eller bara nervositet att jag var tvungen att vara ensam med alla barnen när hon var så dålig. 
Tack och lov så har hon ändå varit glad i att äta och hon har kissat som hon brukar, annars hade jag varit tvungen att åka in till Växjö med henne. Nu får hon energi att vända denna förkylningen själv.

Signe ska till vårdcentralen om en timme så nu måste vi börja göra oss i ordning.  

Ps, behöver jag säga att jag har samma förkylning som lilla snäckan? Nä, trodde knappt det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0