Cliniderm by Aco

Jag har just börjat ett nytt "uppdrag" hos Buzzador. Denna gång är det rengöringskrämer från Cliniderm. Jag har just börjat använda produkterna, så vad jag tycker får ni veta senare. Däremot kommer jag att lägga ut en tävling här i morgon. Håll utkik efter den!

Produkterna som jag ska testa är:


ULTRA SOFT CLEANSING MILK
En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär.


AGE DELAY SERUM
En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden.



ACTIVE PROTECTION DAY CREAM
En dagkräm med antioxidanter som ger ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Åh så du kom med i den..jag fick nöja mig med lusmedlet..haha.

Har du prover?? Skicka till mig om du vill!

2011-01-07 @ 09:11:16
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Milla

Åh jag vill med ha en kampanj snart igen... har mest provat barnprodukter....

2011-01-07 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0