Det är väl ingen mening att klaga..

men man har ju lust.

Jag irriterar mig på han som skottar trottoarerna här i byn.


12/1 2001

Följ hjulspåret och kolla längst upp, där det slutar. Gissa vad som finns under där? Vår häck, är vad som finns under där. Han har kört sönder vår fina häck och dumpat en väääldig massa snö i vår trädgård! En sån idiot. Brevid vår tomt finns en ödetomt, med massa plats att dumpa snö på men den kan han tydligen inte använda sig av. Jag tyckte att vi skulle ringa och klaga men då trodde Niclas att vi kommer att få skotta trottoaren själva i fortsättningen. Vilket också känns helt sjuk. "Om ni klagar på att jag förstör er egendom kommer jag inte att skotta här mer.." som nån jäkla bebis!

Nu råkade jag lägga in bilderna från fel håll, men kolla in häcken som vi (Magnus) har kämpat med att få så fin.


Juni 2010


Våren 2009


Augusti 2008

Det ska bli väldigt intressant och se hur den ser ut när snön försvinner.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Carro!



Om ni har fått häcken förstörd av snöskottning ska ni anmäla det till t ex kommunen. Ta lite fler bilder att ha som extra bevis! Hoppas allt löser sig!!

2011-01-12 @ 20:08:59
Postat av: sofie

ALLVAR!!

Klaga, klaga, klaga!!



Det där är f-n inte acceptabelt - speciellt med tanke på ödetomten ://

2011-01-12 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0