Signe 1 månad

Signe har passerat 1 månaders - strecket. Tiden bara rusar i väg samtidigt som det går så sakta! Vi håller på att vänja oss vid att vara fem i familjen och allt tar ca 3 gånger så lång tid att göra. Att passa tider är bara att glömma!

Hur är Signe som 1 månaders då??

Den senaste veckan har hon velat ha mycket närhet, hon har haft svårt att somna och har helst velat äta eller bara ligga i famnen. Hon äter fortfarande 2 ggr per natt, vid 02 och vid 04.30. (I natt hoppade hon över 02-målet och jag kände mig som en helt annan människa när jag vaknade vi 07.30-tiden.) Sedan äter hon mellan 07-08 ca, efter det sover vi till kl 10.
När Signe äter gör hon hon väldigt mycket ljud, det går tyvärr inte att beskriva men det låter som att hon hummar eller försöker prata. Det kvittar om hon är vaken eller om hon sover under tiden. Hon äter inte lika länge vid varje pass längre. Innan åt hon 2 x 20 min, nu är det ca halva tiden.
Hon är väldigt klar och närvarande i blicken och har varit det ett tag också, en vecka ca. Särskilt närvaron, det ökar hela tiden. Hon ler mycket, skrattar (utan ljud) och visar att hon tycker om leksaker med skallra inuti.


Kommentarer
Postat av: sofie

OMG, så fin! <3

2011-01-09 @ 21:32:48
Postat av: Linda

Så söt hon är :)

2011-01-14 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0