Måndag igen

Edvin är hos sin pappa, Annie är hos mormor och Nicke är på jobbet. Bara jag och Signe hemma. Jag skrev på fb innan: "Tanken på att vara ensam hemma är så ljuvlig, när man sen är det - är det bara tråkigt! Tur att jag har Signe!" och det stämmer. Att längta efter ensamtid är säkert något de flesta hemmamammor ägnar sig åt menn när man väl får det så är det inte så kul längre. I morgon kommer både Annie och Nicke hem så då blir det liv i luckan igen. Annars har Signe och jag mest plockat här hemma idag, pysslat med poolen den lilla stund det var uppehåll och hunnit med en runda till sopstationen. Det har regnat mest hela dagen, riktigt öst ner. Fint har vi hemma men tyst är det! Prata med Signe kan man ju göra men bara till en viss gräns, det är ju inte direkt så att man får några bra svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0