5 dagar och 10 timmar

5 dagar och 10 timmar har gått sedan jag skrrev något här sist. Tiden går verkligen fort. Jag kan väl inte påstå att det har hänt något nytt här direkt. Helgen har varit bra, även om vi inte hann med det vi hade tänkt och behövt göra. I lördags var Alvin här, han är väääldigt mammig nu så det var lite kämpigt i början. Sedan var Ingrid och Pierre här på kvällen. vi åt grillat och kollade sedan på Eurovisions finalen.

Tyvärr blev det så att jag vräkte ur mig att "Om inte Danmark ger oss 12an, så tänker jag aldrig mer åka till Danmark!" Givetvis gav dom oss inte 12an! Danskjä**ar!! Efter lite konferering tror jag att det bestämdes att jag får åka båten till Danmark men inte stiga av.



Azerbadjan vann som ni vet. Med sin svenska koreograf, sina svenska dansare och sin svenska kläddesigner.



Svergie kom 3a! Helt klart en riktig vinnare

Det har varit en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0