Ännu en födelsedag!

I dag är det min födelsedag! Det har jag firat genom att städa, tvätta, vika tvätt mm mm... haha, nä jag skojar bara! Fast jag har gjort allt det där plus att Edvin är hemma från skolan - med maginfluensa verkar det som. Han väckte mig i natt och satt och spydde i sängen. Mindre roligt, det var bara att upp, tömma sängen, ficka en ny torr sängplats till honom och lakanen de la jag i badkaret så länge. De fick vänta tills i dag.

Signe har ätit två gånger i natt, sedan har jag burit över henne till hennes säng igen. Det är mysigt att sova brevid henne men skönt att sova utan henne.

Hela veckan har jag bara tvättat, inte vikt något. Det tog 3 dagar för tvätten att torka i tvättstugan när den var så full. Jag hade hängt tvätt på linorna samt fyllt tre stycken torkställningar. I dag bar jag upp allt till köket, satte på de två senaste avsnitten från Big Brother och nu är allt klart.

Jag håller även på att förbereda maten tills i kväll. Tunna revben, klyftpotatis och tzatsiki. En kladdkaka står i ugnen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0