Hej hallå storlek 44!!

Nu har jag gått ner 17 kilo sedan Signe föddes. Hela veckan har jag kännt hur mina byxor hänger på mig och känns pösiga. Så i dag fick jag för mig att prova ett par byxor som jag inte har kunnat ha på minst 1 1/2 år. Det putar ut lite men det rinner inte över linningen. Så jag har varit väldigt nöjd hela dagen. I eftermiddags när jag och Signe var ensamma hällde jag upp 2 dl pepparchips och tryckte i mig. HUR TÄNKTE JAG DÅ´RÅ??! Det blev så fel så fel.. tur att vi har gått 2 långprommenader i dag. Både i morse och på eftermiddagen. 

1 kg till sen får jag äntligen klippa mig. Jag har ju sagt att jag måste gå ner ytterligare 5 kg innan och nu är jag snart där. 5 kg är ju en klädstorlek. Nästa delmål, 5 kilo till är en massage. Å, vad härligt - jag har tänkt att jag borde vara där omkring slutet av Juni.   

Å, vad nöjd jag är i dag!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Grattis! Vad duktig du är som gått ner så mycket! Bra kämpat!!

2011-05-08 @ 07:17:45
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0