I natt var en bra natt!

Det händer inte ofta men nu har jag fått tre (3) bra nätter av Signe. i går kväll somnade Signe som vanligt vid 19 tiden. Sen vaknade hon till vid 21.45 och eftersom Nicke var sen hem igår så hade de inte setts på 1 1/2 dygn. Så Signe fick helt enkelt komma upp och mysa lite med sin pappa. Kl 22.30 gjorde jag en flaska ersättning och gav henne, sen la jag över henne i sin säng och satte igång speldosan. En stund senare sov hon och vaknade först av mitt alarm 07.20. Jag kan inte beskriva hur skönt det är att sova en hel natt, det är så underbart.

I dag har vi varit hos Edvin i skolan och direkt när vi gick därifrån somnade fröken i sin vagn, jag kunde gå hem i lugn och ro, laga middag OCH äta den utan att hon vaknade. Nu har grannarnas hundar precis börjat bli lite oroliga, så fröken kommer säkert att vakna alldeles strax. Då ska vi gå bort med sopsorteringen och sen åka in till stan och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0