Nyklippt

I går var jag äntligen och klippte mig. Som jag har längtat, jag var fruktansvärt trött på mitt långa hår. Det var hela tiden i vägen och så långt att det var svårt att sätta upp det.



Frissan ville nästan inte klippa i mitt hår. Hon sa: Förstår du hur många som är avundsjuka på ditt underbara hår, det är verkligen långt och tjockt. Hon tyckte att jag hade fin hårfärg, och att jag inte alls skulle ändra den just nu. Till slut sa jag åt henne att bara klippa. Jag har bestämt mig och längtat efter att klippa mig, så bara klipp! Då gjorde hon det, men det syntes på hela henna att det bar emot. Hon sa att det var ovanligt att ha så långt hår och att klippa det.

Nu är det gjort och jag är så otroligt nöjd. Vad tycker ni?

Klippningen var ju en belöning jag fick göra efter jag hade gått ner ytterligare 5 kg. Det är viktigt med delmål, när man ska gå ner i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0