Bowling med jobbet!

I går var vi och bowlade med Nickes jobb. Det var så skoj fast jag är sååå dålig på bowling! Det gjorde inget, trots förnedringen hade jag kul ändå. Efter bowlingen körde vi vidare till Stationskrogen där vi hade bokat bord och förbeställt mat. Trots detta fick vi vänta 30 minuter på maten, som ändå inte var varm när den kom, serveringspersonalen var irriterad/sur och maten höll inte kvaliten. Av en 10-gradig skala ger jag Stationskrogen max en 3a. Dit kommer vi inte gå igen! Därpå blev det en runda till Harrys, där jag var rädd att min man skulle bli alldeles för full men det gick bra. Han orkade gå upp med Signe vid 06.30 tiden i morse. Jag vet inte varför jag inte gjorde det, det var det som var uppgjort. Jag var helt enkelt för trött efter att ha varit uppe med henne på natten.

Det var himla trevligt att komma ut lite, känns som att man kanske ska göra det lite oftare än vartannat år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0