Problem

Vi har haft problem med vår telefon här hemma. Min mamma har aldrig kunnat ringa hem till oss, därför ringer hon bara till min mobil. Vi har t om felanmält problemet till Telia. Det konstiga är att i bland har andra ringt till oss vilket ju är väldigt konstigt. I kväll när min mamma som vanligt ringde på min mobil svarade jag med att jag ringer upp dig från hemtelefonen (bättre mottagning) sen la jag på. När hon svarade hos sig så svarade hon med "det går ju aldrig att ringa till er" och sen så sa hon nummret 34015. det var ju väldigt bekant så jag fick lite kortis i hjärnan och så slog det mig: Det är ju vårt postnummer!! *Asgarv* Hon fick vårt rätta nummer så nu ska det nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0