Torsdag

Sådär ja, nu har vi lämnat dottern i skolan. Hon tyckte inte att jag behövde följa med, vi har ju varit där innan och hälsat på fröken och klassen. Hon visste till och med var hon ska sitta och brevid vem. Dom skulle ha gymnastik idag. Jag bara hälsade på fröken och så gick jag. Tänkte att jag kan följa med i morgon istället. Nu ska vi strax gå till dagis, vi ska bara packa en väska med extra kläder. Skolan ligger tvärs över gatan och dagis har vi 50 m bort. Jag ser båda byggnaderna när jag tittar ut genom fönstret här där vi har datorn. Det snöar himla mycket idag oxå, ska jag tillägga. Sonen har redan varit ute och åkt pulka idag!! Härligt. Jag hoppas att hans hjärna fick en riktig injektion av syre när han var ute det 1a han gjorde idag.


God Morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0