Kalasdag - igen

I dag fyller min syster Sofie år. 30-någonting. Vi åkte tidigt till Jönköping för att köpa hennes present och för att gå på Ikea. Vi behövde plastbackar till diverse förvaring som behövde åka upp på vinden..

Liksom igår är vi rätt fulla - av mat alltså!! Fast igår var det faktiskt värre. Herre min skapre vad mätta vi var igår.
Tyvärr tog jag inga bilder på något av kalasen så därför får ni heller inte se något från de.

Summan av det hela: Mycket kalas i helgen, vi har inte fått något gjort här hemma och snart är det jobbet igen. I morgon börjar även höstlovet, ångesten kommer lite lite smygandes, för att jag måste jobba. Jag är ledig på fredag men jag ska nog försöka få en dag till med barnen på lovet. Jag har ju några semesterdagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Sofie

30-nånting!

Det gillade jag. Japp, det stämmer.

Jag fyllde 30-nånting!! :P

2009-10-26 @ 16:06:28
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0