Tovlisa till vetrinären

På torsdag ska vår söta Lillian åka till vetrinären. Hon har så mycket tovor och vi är rädda att de ska tvinna in sig i skinnet. Det ska tydligen vara väldigt smärtsamt, så då är det bättre att göra det innan. Även om jag tycker att det var ganska dyrt med tovklippning. Minimum 500 kr och sedan per minut, hon trodde att det skulle landa på ca 700 kr. Innan hon sa priset sa jag att vi ville ha henne klippt så lite som möjligt eftersom hon är ute mycket. Jag är himla glad för att jag sa det innan hon sa priset så hon inte tycker att jag är jävligt snål. Det hade hon kanske skrivit i Lillians journal: "Ägare för snål för sin katts bästa".


Kommentarer
Postat av: Caroline Henrysson

Hellre en som klipper sin katt än en som inte gör nåt alls. Synd vi inte visste för jag och Jocke kunde klippt henne mot en kopp kaffe=)

2010-02-10 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0