Kalas för Edvin

Edvin är rolig. Utan min vetskap bjöd han in hela sin klass på kalas. Lördag klockan 6. När jag fick veta detta sket hela min planering sig, dom är ju ändå 16 elever i hans klass. Jag visste ju inte hur många som skulle komma. Liite svårt att planera. Vi hade tänkt att bjuda på mat och fika, men jag vågade inte göra det som jag hade tänkt för Edvin kunde ju inte vara på två kalas samtidigt, både uppe och nere. Så det slutade med att vi bjöd på Bullens korv och bröd. Funkar bra på barnkalas, men pinsamt eftersom ingen hade tagit hans inbjudan på allvar och bara 1 tjej dök upp. Hennes föräldrar ringde och frågade om det verkligen var kalas. Självklart fick hon komma, svarade vi. Så vi har fikat med Bullens korv och jättegoda Cuppisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0