Det är mycket nu!

Vilka veckor det har varit. Jag orkar ingenting, jag jobbar fortfarande heltid. Det är 10 veckor kvar tills bebisen kommer. Jag mår inte särskilt bra, kan inte sova på nätterna, så tiden på jobbet kunde varit bättre. Jag har en mental nedräkning om när jag slipper springa på bråttom, slipper släcka bränder! Att vara en hel dag på jobbet är fruktansvärt jobbigt, jag är helt slut efter halva dagen. 

I morgon ska jag bara vara där halva dagen, sen måste jag vila upp mig över helgen. Ta det lite lugnt till skillnad från förra helgen, när det kändes som att allt gick i 110. Handla på fredag sen bara vara.. 

I kväll har jag mitt sista jobbmöte. My lord vad skönt det är, ni anar inte!! Det sista. Jag åkte hem vid middagstid i dag för att kunna vila innan mötet, annars hade jag nog inte ens klarat bilkörningen till Värnamo. 

Jag har ansökt om havandeskapspenning men har inte ännu fått svar. Jag håller tummarna för att vara mycket längre på jobbet klarar jag inte. 

Detta inlägget blev ju rätt rörigt men summan av kardemumman är: JAG ÄR TRÖTT! 

Kommentarer
Postat av: Milla

då håller vi tummarna för att det kommer att gå igenom.

2010-09-18 @ 09:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0