Var tog den senaste veckan vägen?

Tja, det kan man undra. Dagarna har flutit på som vanligt men ändå har jag inte varit här inne och skrivit något. Nu har vi sportlov här hemma. Barnen är lite förkylda men vem är inte det nu för tiden?

I går var Annie på badet med sin kusin Sanna, jag skulle hämta Annie kvart över 3 men Annie är inte så bra på att varken lyssna eller klockan så kvart över 2 ringde hon och frågade var jag var!

Jag var på bibblan i går med Edvin och hans kompis Jerre. De hade en tipsrunda som handlade om dinosaurier. Den var som klippt och skuren för pojkarna! Vi fikade där och lånade några böcker. Samtidigt passade jag på att betala min skuld på 36 kr.

I kväll ska barnen gå på bio med mormor och Stig och i morgon bitti ska de åka till Sofie och sova där ett par nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0