Tävling - Cliniderm By Aco

Som jag berättade håller jag just nu på att testa 3 produkter från Cliniderm, via Buzzador. Det kan ni också få göra. Jag har fått fyra stycken gåvoboxar från Cliniderm, i varje box ligger 6 stycken olika produkter värde ca 200 kronor.

Boxen innehåller: Active Protection Day Cream 5ml, Age Delay Serum 2ml, Ultra Soft Cleansing Milk 5ml, Barrier Repair 5ml, Optimal Strenght Night Cream 5ml, Ideal Balance Skin Tonic 5ml



Allt du behöver göra är att gå in på Cliniderms hemsida och leta efter svaret på två frågor, maila mig svaret och sedan lämna en kommentar här på bloggen om varför just du bör få en gåvobox i brevlådan.


* Vad skiljer mäns hud från kvinnors?

* Vilka är hudens två skyddsbarriärer?


Maila mig rätt svar på [email protected]

Tävlingen pågår till den 23 januari


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har mailat dig nyss!



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

2011-01-10 @ 00:08:43
Postat av: kattix jensen

Eftersom jag har en stor familj så hinner jag aldrig lägga så möet tid på mitt ansikte utan det blir bara att tvätta av det och sen i säng typ. Det är nu med åren som jag har kommit på mig själv att mitt ansikte inte mår bra av detta.Men som sagt var det är en kostnads fråga och jag kan inte lägga ut en massa pengar på dyra saker som kankse inte fungera just till mig. Därför tycker jag att det skulle vara kul att få prova Cliniderm och se om det fungera eller ej.



Kankse ha jag en chans att få ett...;)

2011-01-10 @ 18:39:48
Postat av: sofie

Jag önskar vinna kittet för att jag är 35 år & emellanåt ÄNNU har tonårsfinnar!

Förvisso är det mycket, mycket bättre sista året men det är inte bra!

Tack på förhand! :)

2011-01-20 @ 17:29:16
Postat av: Milla

Jag har varit Buzzador för Neutrogena kampanjen och den var kanon för mig så det hade varit intressant att prova på Cliniderms produkter och se om det är någon skillnad på produkterna.

2011-01-20 @ 20:11:00
Postat av: Elin

Mailade dig precis!



Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!



Hoppas på tur!

Mvh Elin

2011-01-23 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0