6+6

Oj, vad tiden går. Enligt uträkning från första dagen av sista mensen är jag i vecka 6 + 6 dagar. Vår bebis har legat i min mage i 7 veckor strax. Symptomen bara ökar. Jag har en hemsk huvudvärk i dag. Det beror säkert på att jag inte har druckit kaffe på flera dagar. Jag blir spyfärdig bara Niclas kokar kaffe, av doften och av hans andedräkt efter han har druckit kaffe. Jag klarar inte av att vara nära honom. Dofter över huvud taget gör mig illamående. Jag kan inte äta stekt mat. Äter en massa fil och flingor samt annan mat som inte luktar så mycket. Illamående ska man ju bara inte snacka om - eller? Jo,  jag mår klart illa precis hela tiden.

Som sagt, tiden går snabbt och snart är nog dessa jobbiga symptom över. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0