V 23+4



Graviditeten fortlöper som den ska. Jag tycker att det börjar bli tungt nu.

Magen är ju rejält stor och brösten likaså. Jag har hittat en affär i Göteborg med bra personal bra utbud och väldigt bra priser. Varje gång vi är i Göteborg handlar jag minst en ny bh. 

Sex däremot är inte lika angenämt. Jag känner mig inte fin utan bara tung och svettig. Jag kan inte raka mig riktigt, vilket gör att min man inte riktigt vill röra mig. Vilket gör ännu mer att jag inte känner mig fin eller sexig. Vi har inte sex i närheten av så ofta som vi brukar ha det.

Bebisen börjar få det trångt och så fort h*n är vaken, känner jag det. Det är verkligen mysigt att känna att det är så ofta. Jag har tänkt att jag ska skriva ner när bebisen är vaken ocg försöka se något schema i det och om det håller i sig när h*n är född. Jag har inte känt att bebisen har hickat. 

Vi har handlat det jag tror vi behöver inför bebisens ankomst. Spjälsäng, skötbord, kläder, krämer, filtar mm mm.. Det är skönt att ha det gjort så jag slipper gå i affärer senare. Nu kan vi bara relaxa tills det är dags. 

Barnen tycker att det är roligt med bebisen och i dag kände E när bebisen sparkade. 

Jag har börjat dricka kaffe lite smått också. Jag har inte saknat själva kaffet under tiden som jag har varit utan men jag har saknat det sociala med kaffet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0