Tvätt tvätt tvätt

Tvättar järnet i kväll. På fredag ska jag och Nicke åka till Göteborg. Vi ska ha en riktig myshelg. Det är vår egna lilla tradition.

En hel helg, Göteborg, restaurang, god mat o dryck, Jul på Liseberg, långa promenader, åka spårvagn.. ja, ni fattar!

Därför måste det vara tip top här hemma, gillar inte att komma hem till ett stökigt hus. Bättre att anstränga sig innan.

Jag hoppas att jag hinner stryka och sätta upp julgardinerna och fönsterbelysningen i morgon. Tvätta fönstrena gjorde jag för någon vecka sedan, så det hoppar jag över!

Nä, nu är det dags att hänga tvätt, sedan ska jag ta Ipren och hostmedecin och gå och lägga mig. Denna förkylningen gör mig riktigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0