Fredagen den 13e

Det var det när vi förlovade oss, Nicke och jag. Den 13 Februari. När det väl begav sig fick vi ringarna en vecka innan, så vi tog på oss dom då. Kändes helt okej, sen glömde vi bort det. I dag var min vän Lina här och hon började prata om det. Först fattade jag ingenting, sedan insåg jag att vi borde ju ha firat i helgen, eftersom det egentligen var då vi förlovade oss. Å andra sidan kan vi fira nästa helg, för det är ju det datumet vi har i våra ringar. Hur som helst, tackade vi Lina som påminde oss om vår glömda förlovning. Det är ju verkligen något att fira.



<3

Kommentarer
Postat av: Milla

Fast jag tycker väl nog att det skulle vara värre om ni hade glömt bort att fira er ettåriga bröllopsdag än förlovningen, :O)

2010-02-08 @ 07:12:56
Postat av: Sofie

Vilken fin bild på er! <3

Gratulerar på förlovningsdagen!!

2010-02-08 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0