Det är kallt nu!

Pannan har gått sönder och Niclas är i väg och jobbar. Han åkte i går förmiddag och kommer hem i morgon middag (förhoppningsvis). Jag märkte att pannskrället inte gick i morse men då hann jag inte hålla på med den. Jag bad till GUD under dagen och hoppades att den skulle vara i gång när jag kom hem..men icke det.

När jag hade skruvat isär pannan flera gånger, rengjort och sotat ur, tvättat glasögat osv märkte jag att den inte tände. Pelletsen brann aldrig. Då ringde jag efter svärfar som tyvärr var på jobbet men svärmor lovade att se till så han kommer hit i morgon bitti och fixar skiten.

Det är otroligt irriterande när inte pannan funkar. Den ska bara funka, till skillnad mot vad vår gör. Långt i från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0