Förberedelser

I mina tankar börjar jag förbereda mig för att vara hemma. På jobbet har jag börjat plocka hem personliga saker som jag inte kommer att använda innan det är dags att gå hem som tex mina spinnskor och teckningar som barnen har gjort. Jag har också börjat rensa i mitt skrivbord, slänga gamla papper som ingen har någon nytta av längre. Jag har ju lätt för att spara papper.
Å, det ska bli härligt att vara hemma hos alla TRE barnen. Att kunna hjälpa Annie med sitt skolarbete utan att vara dödstrött och lättirriterad. Det ska bli så härligt att finnas där för Edvin när han går första året i skolan. Lilla bebisen - tja, jag vet inte vad jag ska säga. Lätt nervöst är det ju.!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag har missat något här..! Ska ni få bebis!? Men guuud så underbart och Grattis!!!! Hur kan jag missat det?? Eller har du inte skrivit om det på bloggen?

Kram

2010-05-26 @ 22:42:56
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0