Presskonferans 16.25

Alltså den här boken om Kungen. Jag kan f*n inte smälta det! Jag är väl antagligen den mest naiva personen i Svergie som inte ens har misstänkt Kungen för att vifta med dasen. Och nu då, när man får höra att, "Dessa rykten har florerat i över 10 år!" Jag ska absolut köpa boken, vilka försäljningssiffror den kommer att få!

Ni kan väl knappast ha missat att Camilla Henemark är den som är kanske mest utpekad i detta fallet, och jag kan inte bara fatta det! MEN..

Det påstås att det finns ett sakfel i boken, nämligen att det inte var Camilla Henemark som Kungen hade ett förhållande med utan hennes kollega Michaels De La Cour! Jag vet inte vilket som är mest sensationellt men jag gissar på Henemark, vilken det nu då inte ska handla om. I måndags la Michaela De.. ut ett märkliget inlägg på sin blogg.

Tja, ska bli intressant att höra vad Kungen har att säga på kvällens presskonferans. Jag gissar på: "Ingen kommentar"!!



Camilla Henemark



Michaela De La Cour



Anna Lindmarker - också utpekad!


Tja, vilken är kungens smak - egentligen??!


Ps, så går det rätt mycket rykten om att Drottningens leksak heter Anders Wall!

Vad vet jag!!?


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag håller med dig!

Vill verkligen inte tro att Kungen, vår landsfader, skulle greja bredvid. Nä, det tänker jag inte ta till mig alls!

2010-11-04 @ 17:29:42
Postat av: Milla

Tänker inte ens läsa boken, jag skitr väl i om han går på strippklubbar och bordeller. Har det hänt någon gång har säkert drottningen varit införstådd med det...

2010-11-04 @ 19:47:59
Postat av: Kristina

minns du, att Michaela de la Cour är ju kusin med min barndomskompis Naja de la Cour...

2010-11-04 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0