Ännu en helg har passerat!

Vår helg i punkform:

  • Vi har köpt ny bil
  • Jag hade tjejmiddag här
  • Vi blev bjudna på en härlig kväll hemma hos min fd svägerska med familj
  • Jag fick ett riktigt spännande och glatt besked
  • Stora dottern har flyttat ner i källaren 1 vecka på prov
  • Vi har smakat den nya GB glassen - Daimstrut med päronsmak
  • Signe har börjat äta gröt
  • Signe har fått en matstol och även suttit i den lite
  • Signe är flyttad till baksätet i bilen
  • Jag har läst ut en bok - den 1a på flera månader
  • Jag har bestämt mig för att börja på Viktväktarna
  • Vi har åkt bil
  • Vi har kollat på Big Brother
  • Nicke har städat källaren
  • Vi har slängt källsortering
  • Vi har tvättat
  • Edvin kom hem

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0