Fredag

Vilket härligt väder det är idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Ingen av barnen har vaknat på fel sida. Jättehärligt!!

Idag på jobbet ska jag be en av mina kollegor om en tjänst. Så här ser vårt schema ut för denna vecka:

Pers 1:   7.20 - 16.20
Pers 2:  8.00 - 12.00    (Inhyrd kille som inte jobbar fler timmar)
Jag:        9.00 - 18.00

Jag tänkte be pers 1 om att han jobbar så här istället: 7.20 - 11.00  16.00 - 18.00

Då går jag själv hem kl 16.00. När vi gjorde detta tillfälliga schema (pga att en kille är långtidssjukskriven) så sa pers 1 att vi skulle hjälpas åt. Jag fick det tyngsta ocg jobbigaste schemat trots att jag är den enda som har barn. Han har inte hjälpt mig en enda gång än, jag hoppas att han gör det idag.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Men vem är chef där!!!!

Sätt ner foten du måste ju tänka på familjen oxå..

jag är på krigsstigen sen igår så jag kan komma in och SNACKA med honom om du vill :) kramizz

2009-04-03 @ 08:57:27
URL: http://topnail.blogg.se/
Postat av: kattix

Här kommer en hälsning från Trotteslöv...Nu har jag din blogg med...rolig´att läsa...men snälla gumman tressa inte ihjäl dig...det är tufft när man jobba så möet som du gör även när man har barnen typ....men det blir nog bra....kram på dig KAttix

2009-04-03 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0