Har ni något att göra??

Som ni förstår så har jag inget att göra eller rättare sagt, det är klart att jag har saker att göra. Det har jag alltid men just nu så orkar jag inte. 
Däremot så står jag här och funderar på vad min älskling ska göra för mat tills jag kommer hem. För så har vi det alltid på fredagarna. Han är ledig och jag jobbar. Då lagar han något extra gott som är färdigt när jag kommer hem.

Han är så himla gullig!
 
Jag är så suger på Planka, Kinamat eller möjligtvis hemmagjord Hamburgare. Bara lite tips, tror inte att han läser detta idag ifs. Vi får se vad det blir. Han kanske redan har bokat bord på Charlies för kvällen, den som lever får se.. 

Kommentarer
Postat av: nicke

vi få se blir nog att grilljera en gris eller två.

2009-04-03 @ 15:56:02
URL: http://viparosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0