Idag har jag slutat tidigare

Nicke hämtade mig på jobbet 11.30 idag. Jag ska hoppa in för en kille som skulle ha jobbat i morgon men som har fått förhinder. Så vi fick ta våra planer idag istället. Först åkte vi till IKEA, vi skulle ha rullgardiner till sovrummen och plastbackar till källsorteringen. Samt en grej till vasken i köket. Sedan åkte vi förbi Jysk och Herrgårdstoppen. Handlade inget på Jysk, kollade på trädgårdsmöbler bara men gissa vad vi köpte på HT? Inget. Nä, jag bara skoja... Såklart köpte vi gräddbollar, vad annars!! Dom ligger i tryggt förvar i frysen nu. Oöppnad!!

                           

Sedan åkte vi hem till stan igen, köpte en flaska Mintuu på systemet. F*n så dyrt det var men vi var såå sugna. Nu har vi grillat, är mätta & besåtna ocg jag ska hämta den kalla Mintuun från kylen.

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0