Inget vidare

Jotex måste ha världens längsta leveranstid!!! En vecka nu, trots att jag betalade det direkt. DÅLIGT!!!

Men i alla fall: Life goes on! I dag är det den siste och det betyder som vanligt kvällsjobb för mig. Denna gången var riktigt rolig, för vi gjorde ett riktigt bra resultat. Barnen var med mamma hos Kristina och passade hennes små. De åt risgrynsgröt och russin. Gott! Imorgon ska Annie prova Jujutsi (stavning???), hennes klasskompis har övertalat henne att följa med och prova, det skulle vara riktigt skönt om hon blev biten av det. Det handlar ju om självförsvar!! På skolan hittade jag en lapp om innebandy för småpojkar, på söndagr // ÄNTLIGEN // någon som fattar att man inte hinner så jäkla mycket på vardagarna. Helg-aktiviteter för barnen välkomnas det varmaste...


Innan jag säger God Natt vill jag bara berätta att om två veckor, befinner jag och de flesta som jag bryr mig om på ett mycket varmare ställe än det här... Så det så!! GOD NATT


Kommentarer
Postat av: kattix

HEj ville bara säga hej till dig och hoppas att det känns underbart att leva som fru holmqvist...för det var väl det du valde hoppas jag om jag inte har fel...en annan har haft en dålig svaka som har gjort att jag bara har hållt mig borta typ....men jag hoppas att det är på bättre nu...förästen så har jag tvättat lappen med ditt nummer...men ses kankse igen så...ha en bra dag ...



kram kattix

2009-09-01 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0