Söndag kväll - igen

Efter ännu en härlig helg är det då söndagkväll igen. Fasen vad fort det alltid ska gå. Nu sitter jag framför tvn och pillar med ett stort bröllopsprijekt. Bordsplaceringen är färdig, den gjorde Sofie och Nicke för ett tag sedan. Nu håller jag på att föra upp den snyggt och prydligt på ett plakat som våra gäster ska titta på för att hitta till sin plats. Fast igentligen var det inte det jag skulle göra i kväll. Jag skulle sy, men det var så vansinnigt tråkigt att jag var tvungen att avbryta det. jag har klippt tll 3 av 15 bitar. Det är ju ändå en bit på väg...

Kommentarer
Postat av: sofie

Å nu får du hjälp med syandet.

Å med det andra.

Kom igen, bara skicka hit det! :D

2009-08-04 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0