Sliten söndag?

Nej, inte särskilt. Men vi hade trevligt i går. Det var inte särskilt livat. Maten är jag dock riktigt besviken på, det var inte alls som jag hade förväntat mig. Jag hade kunnat göra ett godare själv! Där man tog det kalla, samt fisken var uppdaterat i ett V, alla började på samma ställe sedan gick man åt olika håll. Det var likadan mat i båda leden. Förutom EN grej. Det verkade som att vi som åt mat från det högra ledet, vet ej vad, blev magsjuka. Direkt efter vi hade ätit blev TRE i vårt sällskap dåliga och kräktes. Jag Nicke och Emil. Senare hörde vi att det var flera andra som hade gjort det också. Vi försökte reda ut vad det var som vi hade blivit dåliga av, men kom bara fram till att det borde vara såsen till lutfisken eller laxen eller makrillen på högra bordet. Trist! På det stora hela var det kul. I dag slappar vi, det känns i magen, svider liksom. Fylledåliga är vi inte. Jag spydde vid ca 22 tiden och drack inte någon alkohol efter det. Inte Nicke heller. Ingen i vårt sällskap blev särskilt full. Vi var hemma redan vid 00:30.

Kommentarer
Postat av: kattix

Fy.. vad tråkigt när man har sett framemot att äta julbord också blir det bara skit av allt. Då vet man det nästa gång man bli erbjöden att äta julbord där...hoppas att allt blir bra i era magar...

2009-12-06 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0