Värmljuskoppar - till återvinning!

Personalen på Vittarydsskola har bestämt att vi INTE ska vara med i kopptävlingen denna gång. Det tycker jag är tråkigt för jag tycker att jag har engagerat mig rätt bra. Jag har samlat, frågat och snattat tomma värmeljuskoppar sedan Mars förra året. Jag har ett gäng om man säger så. Dessutom har jag ju engagerat ER, jag har fått himla många av er också. Har ni ett gäng i hop samlat så tar jag gärna dom, vi ska kolla om Annies gamla skola samlar i år också. Lite halv-jobbigt är det för jag har blivit lite beroende av att söka upp tomma koppar!  Tack för er hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mehh!!

Tom mitt jobb samlar ju.

Som sagt, de flesta har du lyckats engagera! haha..

2009-12-13 @ 15:45:09
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/
Postat av: Linda

Va!! Jag har ju också börjat samla...så fort man ser en tom så tar man den så snabbt så ingen annan ska hinna ta den =) Jag kommer att skicka vidare alla som jag har =)

2009-12-14 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0