I dag har vi..

gjort absolut ingenting. Vi har haft en riktigt slappardag, och det behövdes. Redan efter frukost märktes det att barnen kände sig trötta och på förmiddagen kände jag mig trött och konstig, som jet lag. Kanske blir det så också när man är i väg. I går satte vi oss i bilen ca 14 tiden och var hemma först vid 20:30. Vi körde verkligen inte raka vägen hem, utan var runt på olika ställen. Vi köpte kvällsmat på Sten- Stures i Värnamo och åt vid Vidösterns strand i Värnamo. När vi kom hem var det raka vägen till säng för barnen. Ingen av dom sov i bilen, så de var såå trötta när vi kom hem men ändå tog det ett bra tag innan dom somnade.

En sak har vi förresten gjort idag. Vi håller på att prova olika förrätter till bröllopet. I dag var Nickes päron och min mamma här för att smaka den andra vi har gjort. Den 1a provsmakade vi i onsdags. Jag tänker inte avslöja vad det var i eller vad vi tyckte om dom.

God natt god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0