Min fina brudklänning

När du läste denna rubriken kanske du trodde att du skulle få se en bild på min fina brudklänning.Men nej, så var inte fallet. Jag tänkte bara berätta att jag ska till Jönköping idag och få klänningen upp- och insydd. Jag ska åka själv, vilket känns rätt B men men.. jag har ju inte bett någon följa med heller. Jo, Kristina men dom kunde inte. Jag tänkte att jag skulle kunna hitta en fin klänning att ha på mig på min allra första dag som fru Holmqvist. Vet ungefär vad jag är ute efter. Bilen är packa och jag ska bara skriva ner lite adresser till gps:en. Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Nej vi ska inte gifta oss..inte än iaf..ler

2009-07-31 @ 09:30:35
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Lindha

åhh.. det andra då??



Frågor som kräver svar!!! ler



Ha en bra dag idag i Jkpg!



Kramizz

2009-08-01 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0