Åter igen - en perfekt kväll för ett dopp

Nicke och barnen var på jobbet innan jag slutade så vi passade på att äta McD innan vi åkte hem. Sparar massor med tid, så i kväll bytte vi om igen och åkte till Flyxen och tog ett dopp. Denna gången var vi i alla fyra. Kallt kallt kallt!! Efter barnen hade gått och lagt sig satt jag och Nicke ute och pratade. En jättehärlig kväll. Lillian mötte igelkottar... Väldigt spännande. Vi ääälskar numera igelkottar eftersom vi upptäckte att dom äter Kirchkål. Varsågoda, små kottar. Ni får äta hur mycket Kirchkål ni vill. Jag bjuder!!! Som vi alla vet, äter dom ju även ormar. Av det två anledningarna älskar jag igelkottar.


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0