I dag börjar sommarlovet

Nu är det snart dags att bege sig till kyrkan. Det är samma kyrka där jag snart ska stå brud. *längtar* Det ska bli så himla mysigt att gå dit idag, annars brukar jag bara vara där på kvällarna, för att bekanta mig med miljön och öva lite i smyg.

Nåväl, vi sitter här och är helt klara. Jag ska bara hälla upp juice i en flaska. Annars är fikat klart, vi köpte en lite kladdkaka på Maxi. Mmm gott gott.. Jag har lockat håret på Annie och hon ser väldigt stor ut. Fast hon är ju bara 10 år. 



 

Kommentarer
Postat av: kattix

Mina flicker var oxå i kyrkan idag...nu äntiligen har de sommarlov...vad fin hon blev i håret...

2009-06-11 @ 12:20:28
Postat av: sofie

Min vackra Ängelunge!!!

Jag blir ju helt lipig.. =)

2009-06-11 @ 20:55:52
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/
Postat av: Jannice

Söt!!!!

2009-06-16 @ 12:16:02
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0