Mors dag

Jag tänkte visa vad jag köpte till min mamma på Mors dag. Den var lite försenad, så hon fick den först i går (onsdag).

Hon fick ett jeansfärgat, kardemummadoftande grytunderlägg/bröd- och äggvärmare. Ser ut så här:   
    

Tänk dig att köra den en stund i micro och sen doftar det så ljuvligt när du öppnar microdörren. Tänk dig att ha den varm och doftande under frukostbrödet en lördagmorgon. Något som också är bra med företaget där jag köpte den är att de skickar den dit du vill. Du kan även lägga till 25 kr så slår dom in det som present. Det gillar jag , fast jag upptäckte det först efter jag hade handlat klart. Särskilt dyr var den inte heller, inte ens med frakt. 

Mitt nästa köp till mig själv blir en kardemummadoftande värmekudde. 
Jag köpte den här.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0