Studentfest

I går tog kusin Jenny studenten. Därför var vi i Osby på fest. Jag, Nicke och Sofie åkte ner efter jobbet. Exotisk planka... gott, funkar alltid! Tycker att det är härligt att träffa vår släkt.  Tyvärr fick jag ingen bra bild på studentskan. Min nya mobil är trasig igen. Jag hade naturligtvis inte tänkt på att ta med kameran.



Det var ju precis ingen värme igår, så efter mat och tårta (prinsess) var vi några som hamnade nere i källaren. Vi satt och pratade, spelade Alfapet, drack lite vin. På övervåningen samlades ett helt gäng med studenter och övriga kompisar som förfestade.  Det var stundtals ett j***a liv. Hoppas att dom mår någorlunda idag. =)

Lille Harley var jätteduktig, det blev rätt sent om man ser det ur hans perspektiv. Han åt, sov en stund, charmade oss alla. Lille gosegrisen...

Arwen och Maxi var där när vi kom, men åkte hem efter en stund. Dom hade barnvakt (mormor) med sig, eftersom deras päron hade varit i väg.

Tack för igår alla!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack själv .... även om jag tog jumboplatsen igår. :O)

2009-06-06 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0