En bra dag

På jobbet har det flytit på bra idag. Jag var och hämtade barnen på dagis/skola vid halv fyra. I går när dom var tvungna att vara på jobbet skrek dom i högan skyn. Men idag när Nicke kom och hämtade dom så skrek Edvin i högan skyn för att han ville stanna kvar!!!  Vad gör man??? Han fick i alla fall stanna kvar, fast jag sa till honom att jag skulle jobba över. Det är ju den siste idag. Vi var hemma vid halv åtta, åt kvällis och sedan var jag tvungen att klippa honom. Han var såå långhårig att han t om ville att jag skulle klippa det. Annars brukar han skrika som en galning, hela tiden.




Lättad..


Kommentarer
Postat av: Lindha

Sååå skönt att klippa av det .... det står ju åt alla håll annars....

Kramizz

2009-04-01 @ 08:52:08
URL: http://topnail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0