Ensam hemma

Lite om helgen,

Vi träffades då i Göteborg alla 9. Mamma + man, två systrar, en systerdotter och så min familj. Vi kom dit vid 13 tiden, ganska sent men man får ju ändå inte checka in på rummen innan 15. Så vi gick till Scandinavium direkt, vi hade inte ätig middag heller så vi tänkte ta McD men efter att ha sett allt folk därinne så ville jag inte gå in där. Det var hur många som helst som satt med sina barn och åt på golvet. Dom hade bara tidningar under. Därför bestämde vi att vi skulle ta en korv på stående fot istället. Vi var precis i rätt tid för vi hann bara äta sen var det dags att leta upp våra platser. De bästa vi haft på alla 5 åren vi har gått på Disney on Ice. Vi satt på 5e raden!! Det var klart aningen långtråkigt, som sagt 5e året i rad.

Efter var vi på Joe Farellis, maten och atmosfären där är helt underbar. Alla gillade det, barnen bara slukade maten och det är det bästa betyg ett ställe kan få.

När vi kom till hotellet så checkade vi in och sen var det dag för Relaxen. På det hotellet vi låg har dom en mega stor bubbelpool, ungarna älskar det!

På Söndagen gick vi en runda på stan, jag och barnen var supertrötta. Vi sov halva vägen hem. Skönt att barnen kom till ro, då slapp dom att gå o lägga sig extra tidigt på kvällen. Som ikväll, jag är ensam hemma och ska ta mig ett skönt bad och läsa i en bra bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0