Hur har ni det med era ex?


på Rosendal

Hur har ni det med era ex?


Hur har ni det med era ex? Min sambo har ett ex som är ganska konstig. Dom har fortf gemensamma kompisar, och dom brukar berätta för min kille att hon frågar efter honom och ältar och tjatar om honom. (De tycker inte att min kille ska vara ihop med henne). Hon har en kille sedan ett år tillbaka men har fortf inte släppt min kille. Sist hon hörde av sig till honom var när han fyllde år i Oktober, ett grattis. Men så fick han ett i kväll: Hej, ville bara kolla hur det är med dig bla bla bla! Till Sofie & Rebecca: Vad kallar man såna sms? Just det, fiskare sms. När man skickar ett neutralt sms till ett ex för att kolla om man får något intresse tillbaka. Blä..

Vill ni veta vad min kille skrev till henne?

" Hej hej. Det är bra, är nyförlovad också."

Min goa kille, du är bäst!

Skrivet av Carro 2 mars 2009 klockan 21:45


Kommentarer

Usch vilken jobbig person. Skrivet av Marie 2009-03-03 kl 12:09 

 
Håller med de andra, bra svarat.
Lycka till! Skrivet av Eva 2009-03-03 kl 12:08

Superbra svar! Men jag hade inte väntat mig något annat av någon som är så kär i dig som han är.... Det är ju ni nu det ska alla veta och om hon gillar att älta lär detta vara ute rätt snabbt... kramizz Skrivet 2009-03-03 kl 08:17

Hrmm.. brukar vi göra så..?
Har jag svårt å tänka mig! ;)

Tyckte det va väldigt bra svarat av N!
Behövs inte fler ord för att få fram ett starkt budskap.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0